نرگسِ مَست

{ قصه ی تو قصه ی باده، تو اگه نوَزی مُردی... }

.27.

من معتقدم روزایی که خیلی خوبن اونقد خوش می‌گذره که به آدم اجازه نمی‌ده حتی یه ثانیه دست از حال خوشش بکشه تا اون حالو تو فضای مجازی به بقیه نشون بده؛ حداقل برای من اینطوریه.

 

مثل الان که دارم برای ارشد می‌خونم، از کارم استعفا دادم و از خوابگاهی که توش زندگی می‌کردم هم در اومدم. هنوز پایان نامه کارشناسیمو تحویل ندادم و این ترم سنوات می‌خورم. یه سال تمام برای خودم و روی پای خودم زندگی کردم حالا از همش دست کشیدم تا کنار صمیمی‌ترین رفیقم دوباره شروع کنم.

 

پ.ن: الان که دارم اینا رو می‌نویسم هم می‌دونم ۶ فروردین هیچ جا آنلاین نخواهم بود و قرار نیست چیزی از روزمرگی‌هامو به اشتراک بذارم چون اون روز یکی از بهترین روزهای زندگیمه و قراره حسابی خوش بگذره... :))

 

۴ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نرگسم؛
تمام.
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان