نرگسِ مَست

{ قصه ی تو قصه ی باده، تو اگه نوَزی مُردی... }

نقطه صفر

الان دوباره رسیدم به نقطه‌ای که باید شروع کنم. باید این شروع با قبل خیلی متفاوت‌تر باشه. این دفعه دیگه باید نتیجه بده. این دفعه باید به سرانجام برسه. من خودم می‌دونم چقد آدم گوهیم توی استمرار و اراده. همیشه وقتی احساس می‌کنم یک چیزی بیش از یک هفته طول می‌کشه برای همیشه ولش می‌کنم. ولی واقعیت اینه که اگه می‌خوای از بقیه خفن‌تر بشی پس باید بیشتر از بقیه تلاش کنی!

همیشه وقتی به خودم گفتم این دفعه دیگه با قبلیا فرق داره، اما بازم هر دفعه همون آش و همون کاسه شد. اما این بار می‌خوام یک کار جدید بکنم بلکه بتونم به خود لعنتیم متعهد بمونم.

من می‌خوام به مدت سه ماه روزی حداقل دو ساعت اختصاص بدم به یادگیری سئو، روزی ۲۰ صفحه هم کتاب بخونم (چه بهتر اگر در جهت یادگیری باشه). هر دو روز میام اینجا و نتایج کارهایی که کردم رو می‌نویسم. اگه روزی دست بکشم از تعهدی که به خودم دارم توی این سه ماه نه تنها به هرکی که این‌جا رو می‌خونه نشون دادم که چه آدم افتضاحیم بلکه به خودمم می‌فهمونم که چقد آدم بی‌اراده‌ایم و هیچ‌وقت نمی‌تونم به اهدافی که تو زندگیم دنبال می‌کنم برسم!

 

۴ موافق ۰ مخالف

سلاام،
دو ساعت برای یک برنامه ی روزانه در طولانی مدت یکم ریسکی نیست؟ (از روی تجربه)
پیشنهادم قرار دادن یک بازه ی زمانی در طول روز هست، مثلا بین 1 ساعت تا 2 ساعت، یعنی روزی یک ساعت هم شد قابل قبول باشه.
در هر صورت موفق باشی، فایتینگ. ^ ^


 

چرا جدا خودمم به این رسیدم که زیاده! احتمالا یه دو روز دیگه پیش برم ببینم اگه نمی‌شه همون یک ساعت رو انجام بدم.

البته که بیشتر استمرار برام مهمه تا زمان.
مرسی ازت :) خودمم امیدوارم گند نزنم -ـــــ-

دنبالت می‌کنم ... موفق باشی 👍

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نرگسم؛
تمام.
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان