نرگسِ مَست

{ قصه ی تو قصه ی باده، تو اگه نوَزی مُردی... }

قرار به وقت نوروز

سلام :)

اینم تبریک برای قرار وبلاگی

به دعوت از سناتور تِد.

 

صدا

 

 

 

.. یه خدا خیر داده ای بیاد بگه چجوری پخش انلاین بزنم صدارو -_-

۹ موافق ۱ مخالف
شما میشه بگی چجوری میشه تو پست وویس گذاشت ؟ لدفن ؟

والا اگه می‌دونستم که میذاشتم😂

عیدتون مبارک :)

عید شماهم مبارک:)

عیدت مبارک عزیزدل ^_^
چه خوب همه تبریک گفتن...انگاری فقط من صدام به خاطر سرما به هم خورده...ای بابا :| :))

عید توهم مبارک حریر جان

:) آره خیلی خوب بود
ایشالا شمام زودتر خوب شی:)

عیدت مبارک:) 

عید شمام مبارک باشه:)

عیدت مبارک خانم دکتر آینده :)

مرسییی قشنگ جانم

عید توهم مبارک
ولی فک کنم مهندس آینده بشم=))

شنیدیم و ما هم تبریک می گیم کلی :)

مچکر ^_^

درج مدیا بزن پخش آنلاین میشه 
آخیییی نرگس چه صدای عزیزی داری :) 
عیدت مبارک باشه 
تنت سلامت 
دل شاد 

مرسیییی راهنمایی^_^
فدای تو، نظر لطفته:)

عید شمام مبارک
روزگار بر وفق مرادت:)

عیدتون مباااااااارک:))
سال96سال خوبی براتون باشه:))


عید شمام مبارک باشه

مرسی  به همچنین

گوینده رادیویی؟!!:)

^_^
با اجازتون

گوینده رادیو نتیِ کاکتوس

کوتاه و دلنشین... :) 
عیدت مبارک عزیزم :) 

مچکر:)

عید شمام مبارک باشه

سلاااام :)  عید شما هم مبارک 

سلام:)

خیلی ممنون عید شمام مباک

ترغیب شدم برم زودتر اونایی رو که از رادیوکاکتوس دانلود کردم، گوش کنم :))
عیدتون حسابی مبارڪــــ :)

^_^ *_* چه خووووب


عید شمام مبارک :)))

عه عه چه صدای قشنگی داری :)
مرسیییییی
ای واااای من این قرارو کلا یادم رفته بود از بس درگیر بودم. 

مرسی از شما^_^ گوشات قشنگ میشنوه

عه؟ خب همین الان بذار اشکالی نداره که-_-^_^

ممنونم...خوب بود...مختصر و مفید :)
عیدتون مبارک.

خواهش;)

عید شمام مبارک

چقد مختصر و مفید :)
عیدت مبارک خانووم :)

مرسی

عید شمام مبارک عزیز جان:)

فشار نیومد بهتون؟؟؟؟ :| :)))))
سال نو مبارک پیشاپیش : ))

چرا خیلی-_- =))

خونه ی عزیز جونم بودم. لِخ و لِخ مادر گرام رو کشوندم خونه دقیقا پنج دقیقه مونده به 9 ضبط کردم صدارو-_-

عیدت مبارک صدا صورتی:) 

مرسی نرگس عزیز^_^

عید توهم مبارک

سال نو مبارک:)
صداتون خیلی آشنا بود!دی:

سال نوی شما هم مبارک ^_^

نکنه آشناییم :دی
رادیو کاکتوس احیانا گوش دادین؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نرگسم؛
تمام.
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان