نرگسِ مَست

{ قصه ی تو قصه ی باده، تو اگه نوَزی مُردی... }

انزوا

۲. دلم واسه همه ی کارایی که نکردم تنگ شده، واسه همه ی روزایی که خوب بود و گذشت و تکرار نخواهد شد..

دلم واسه موقع هایی که کفِ زمین می‌شستیم منتظر مترو، واسه وقتایی که وسط خیابون داد می‌زدم و از ته دل می‌خندیدم، واسه اون شبایی که از وسط خیابون رد می‌شدیم و من واسه آدمایی که پشت چراغ قرمزن دست تکون می‌دادم و لبخند می‌زدم، واسه موقع هایی که تو پیاده رو های شلوغ  می‌دویدیم، واسه همه ی بار هایی که روی لبه جدول راه می‌رفتم.. دلم واسه ی همه همه ی دیوونه بازیام تنگ شده.
 
 
 
۲/۲۵. تعداد روزایی که تنهایی ولیعصر رو از بالا تا پایین قدم می‌زنم زیاد شده..
 
 
 
۲/۵. حالم واقعا خوبه.. فقط دیگه کمتر دیوونه ام.
 
 
۳ موافق ۰ مخالف

انقدر روز جلو جلو مونده. اونا رو دریاب

:))) اره حتما

چقدر خوب که حالت خوبه!

:))).. مرسی

ولی خیلی سخته بتونی حالتو خوب نگه داری..
ولی باید خوب نگه داری..

شاید به اومدن پاییز هم مربوط باشه
فک کنم کمی پاییززده شدی...

هوممم.. بیشتر از این که به پاییز ربط داشته باشه به حالِ خوشِ سالِ پیشم درست همین تایم و آدمای سالِ پیش داره..

:))

از یه سنی به بعد این‌جوری میشه
آدم انگار بزرگ میشه کم‌کم

:)) ربطی به بزرگی و کوچیکی نداره دیوونگی کردن..

گاهی آدم نیاز داره چنگ بزنه به یه سری چیزا تا غرق نشه تو روتین بودن یا حالِ بدش.. یه سری دلخوشیا و سرخوشیای کوچیک..
من اکثر روزای بدمو اینطوری با خوب بودن و خوشحال کردن خوب می‌کنم :))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نرگسم؛
تمام.
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان